onsdag 3 mars 2010

Underbar dag!

Vårkänslorna börjar nog komma in nu när solen lyser och vädret är hur fint som helst.
Ska snart städa (..och bränna kalorier haha!) och sedan invänta en kompis.
Har tränat 1 timma idag, och ska förmodligen göra det till kvällen också.

Dagens intag:

Frukost: 2 koppar viktminskningsthé

Lunch: Sallad, allt i 100g!
  • Gurka 16kcal
  • Tomat 26kcal
  • Isbergssallad 14kcal
  • Paprika (röd) 36kcal
  • Ägg 147kcal
  • Egengjord dressing ca 80kcal

Mycket kalorier tänker ni kanske. Speciellt äggen.
Äggen brände jag bort i morses, och jag kan med gott samvete tillägga att jag slängde hälften av salladen. =)

Min dressing som jag gjorde innehöll även 2 klyftor vitlök och en halv chili, som ökar förbränningen.

Ikväll ska jag försöka duka upp ett fint dip-ställ med mild lättyoghurt och grönsaker till mig och min kompis som kommer hit. Då samtalar vi mer än vad vi äter, och ja. Det är dagens matintag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar