söndag 7 mars 2010

Ny vecka!

Har klarat mig relativt bra den här veckan, men måste skärpa mig mer!
Jag har gått ner 1kg nu iallafall, vilket gjorde mig otroligt glad =)

Den här veckan ska jag klara av nu!
Det får bara bli:

  • Thé, kaffe, vatten, funlight och cola zero
  • Läkerol och tuggummi.
  • Äpple, gurka, sallad, paprika, tomat
  • HÖGST 2 skivor fullkornsbröd den här veckan.
  • Flatbröd
  • Buljongsoppa

Jag ska fixa detta!
På söndag kväll ska jag väga 66kg!!

Jag får förmodligen också mina BiOrigin tabletter och mina Hoodia tabletter imorgon =)
Jag hoppas verkligen att dom fungerar.
BiOrigin funkar ju, har ju använt Théet men behöver kapslar för att kunna smyga med det.
Hoodian som jag har beställt är 100% rent och bör fungera. Får hoppas på det =)

Stay strong - In every situation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar